از روشن بودن کامپیوترتون ماهانه بیش از ۱۲۰ هزار تومن درامد کسب کنید!

مرحله اول : عضو سایت کسب درامد بشید, از طریق این لینک وارد صفحه ثبت نام شوید و فرم ثبت نام را پر کنید

مرحله دوماز قسمت personal وارد profile شوید

شماره موبایل خو را همراه با کد و بدون + یا ۰۰ وارد کنید مثلا : 989352222222

روی save کلیک کنید یک اس ام اس برایتان ارسال میشود که حاوی یک کد است همان کد را به همان شماره reply کنید یعنی اگه کد ۱۲۳۴۵۶ برایتان ارسال شده همین کد رو دوباره reply کنید

دوستان وقتی میخواین شماره رو confirm کنین یه شماره میاد که به اون شماره زنگ بزنید و وقتی برداشت سریع قطع کنین حسابتون وریفای میشه!

بعد از آن اکانتتان verify خواهد شد

(جلوی شمارتون عبارت Successful verification نوشته میشه )

حال از قسمت tickets یک تیکت به بخش پشتیبانی بفرستید و درخواست کنید thread هدیه شما را فعال کند

اگر زبان انگلیسیتون خوب نیست این متن رو کپی کنید :

Hello,please activate my Trial Thread,thank you 

نهایتا چند ساعت بعد اکانت شما فعال میشه و تو قسمت tickets هم بهتون خبر میدن (اگر هم thread اضافه نشد و یک تیکت طولانی در جواب دادند یک عکس از صفحه پروفایل بگیرید براشون آپلود کنید(ترجیحا تو همون سایتی که تو تیکت بهتون معرفی میکنن) سریع فعال میکنن)

تموم شد!!

حالا روی Download بالای صفحه کلیک کنید و بعد از نصب برنامه دیگه لازم نیست کاری کنید اگر برنامه رو هر روز باز کنید ماهی 120 هزار تومن درامد خواهید داشت

عکس از برنامه در حالت اجرا :

coingeneration

هرموقع خواستید درامدتون رو برداشت کنید

 

توجه : در حال حاضر پرداخت این سایت به ایگوپی بسیار راحتتر و به صورت آنی هست و پرداختهای پرفکت مانی دیر به دیر انجام میشه

برای ساخت این حساب از شیلتر شکن استفاده کنید

برای ساخت حساب ایگوی پی به این لینک برید و براحتی ثبت نام کنید : Egopay registration

شماره حساب egopay همون ایمیل شما هست

اگر بدنبال سایت خوبی برای تبدیل دلار پرفکت مانی و egopay به ریال بودید تو نظرات اعلام کنید تا بهتون لینک بدم

اگر اکانت پرفکت مانی دارید که این مرحله رو لازم نیست طی کنید,اگر نه برای آموزش ساخت حساب پرفکت مانی به اینجا برید

شماره حساب  Egopay خودتون رو تو قسمت پروفایل سایت وارد کنید

امروز هم بعد ۳ روز من ۲٫۹ دلار رو درخواست دادم به حسابم ریختن اینم سندش از پرفکت مانی:

پرفکت مانی

من که خیلی با CoinGeneration حال میکنم :D

در صورتی که سوال داشتید میتونید از طریق آیدی یاهو : perfectmoneyiran@yahoo.com یا همینجا مطرح کنید

نکته مهم : دوستانی که در دانلود برنامه مشکل دارند توجه کنن که من نمیتونم فایل نرم افزار رو دانلود کنم و بهتون بدم چون هر برنامه مخصوص یک اکانت هست و من اگر برنامه خودم رو براتون آپلود کنم در واقع پولی که شما درمیارید برای من حساب میشه! پس سعی کنید دانلود کنید و اگر نتونستید از طریق فرم تماس با ما user و password تون رو برای من بفرستید و خودتون از سایت کوین جنریشن signout بشید تا زمانی که من براتون برنامه رو دانلود کنم و لینک بدم بهتون.(این کار تنها برای دوستانی که از طریق سایت ما عضو coin generation شدن انجام میشه)

نکته ۲ : پرداختهای پرفکت مانی فعلا معلق هست و اگر برای دریافت پولتون عجله داشتید حساب egopay درست کنید و به اون بریزید,برای ساخت حساب ایگوی پی به این لینک برید و براحتی ثبت نام کنید : Egopay registration

موفق باشید


پی کو باکس

نظرات شما عزیزان:

هاست رایگان
ساعت20:14---29 دی 1392
سلام دوست عزیز

وبلاگ مفیدی داری. اگر دوست داری وبلاگت رو بدون هیچ خرجی وب سایت کنی حتما به ما سر بزن qho.ir
پاسخ:مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



برچسب‌ها: 120 هزار تومن ماهانه , بیت کویین با نرم افزار ,

تاريخ : شنبه 28 دی 1392 | 14:1 | نویسنده : احمد |